16.10.2012

friends

Hallej-halloj ! Japp de e snart en vecka sen jag skrev senast.. men jag har sååååå lust att nu skriva riktigt nogrant.
Så på fredagen for jag och Cessi övernatten till Alkku och Sofia. Vi tittade på Abduction (O M G !) och på newyears eve. Vi hade det riktigt skoj, vakade och pratade. Lite som en avskedsfest till flickorna när de på söndag sedan for till England, först till Manchester och imorgon sticker de iväg till London.
När jag kom hem alltså sen på lördag for jag med familj och kusiner på restaurang. (Y)
På söndag blev det släktfest, och efter det for jag ut med Ada och Liv och sedan for vi till mig och chillade lite.
Igår kom Cessi snabbt till mig och efter en stund for hon, och jag fo på stan med Liv och sedan kom vi till mig.
Finally får jag skriva om idag. Super kort skoldag från 8-10.45!! Seda for jag med Cessi på stan och köpte lite födispresenter... Och två tiden for jag´till Aurora och nue jag här. Skoj snart ska vi mumsa i oss stora muffinsar, I mean "stora"!
Hoppas ni har årkat läsa allt..

puss Kicky, speciellt till England!
...och btw måste ännu fixa dethär med att bara dom 2 eller 3 första bilderna blir stora och resten blir små, men det får nu duga så till ett tag iaf ;)





dehä händer när jag och Cessi ser Jeffrey Cambells i stocka..




myysit kl.03:00


'




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti