27.10.2012

like diamonds in the sky

 
 
 
kiva tollanen lissu ilme päällä mutta parempaa ei löytyny..
 
 


Mulla on nyt aika isoja uutisia. Mä vaihdan mun blogin suomenkieliseksi ja enemmän, tai pikemminkin "paremmaksi" blogiksi. Se merkitsee sitä että en aijo pistää tänne ns. random kuvia, van aijon ottaa aikaa ja mennä järkkärillä ulos "räpsyttelemään". Toivottavasti hirmu moni ei pety valinnoitsani, mutta suomi on kuitenkin äidinkieleni.
Tässä on nyt taas yli viikko lennähtänyt ilman mitään blogipostauksia... Mun on pakko ryhdistäytyä! Jopa mun blogikin on aivan surkean näköinen. Mutta saatte tyytyä tähän siihen asti kunnes keksin jonkun tavan saada siitä vähän omannäköisemmän. Jos joku sattumalta tietää mistä tai miten saisin blogini tuunattua nii heti commentoimaan! Mutta räpsin tässä justiisa pari "random" kuvaa, ni taidan postata ne.
Mutta tässä tällanen pikku kerrottava nii pusi, ja parempaa on tulossa.
Nyt mä luulen että meiän tietokoneessa on jokin viirus kun se ei halua suurentaa loppu-kuvia. Mutta mä han voin aina vaikka kokeilla jos se toimii kavereitten tietsikoilla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti