11.10.2012

hullut päivät

Taggaaaa!
Så som rubriken säger är det galna dagar på gång i stockmann. Jag var där igår och köpte massa med godis... Måstenog fara dit ennu non annan dag och checka ut nåt smått-o-gått! :D
Idag for jag och cessi till Fylgia(dagis) och fråga om vi får dagsverka där, men dom sa att vi skall ringa dit och fråga imorgon. Så tummarna upp! Sen kom cessi och sofia till mig och lite senare joinade alkku.. kul kul.
Jajamensan det har varit så fans kallt här. Eller iaf på morgonen när jag kom ut kändes det faktist som vinter!! Men nu blir det ju helt mysigt me jul och vinter.
Men jag vet faktist inte mera vad jag skall skriva om så njut av dom sista "varma" dagarna... använd shorts, farkkujackor ännu när ni kan :'D

pus Kicky

 

 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti