6.2.2013

seaside

 
takki/everest  farkut/dr.denim  villis/zara kaulahuivi/monki
Kuvat on otettu noin viikko sitten alkkun kanssa.
Sori et en oo ehtinyt kirjotaa tänne, mut jotenki mulla ei ole ollut aikaa. Hirvee stressi koulun kanssa,ja sit ku me muutetaan noin kuukauden päästä nii sekin on ottanut aikaa.
Otan varmaan sitten kuvia uudesta huoneesta. Mun "room-code" on valkonen. Eli haluun siitä tulevan ihanan vaalean ja freeshin, varsinkin kevätta ajatellen.
Oon tehnyt vaikka mitä näillä päivillä. Lauantaina mulla on m.m. juhlat täällä kotona, ja hyvin ne onnistu. Sitten sunnuntai aamuna oli se ihana rakas kirkko visiitti taas :D
Tänään mulla taas oli hirveen pitkä päivä, 8-15.45 kouluu ja heti 16.30 mulla alko tanssi. Sitten sen jälkeen alkku tuli tänne, ja lähti just. Eli mun  keskiviikot näyttää aina tollasilta. Mutta ainakaan en ole tekemisen puuttessa:)
Haha aina jotenki must tuntuu siltä että mä kirjotan tänne ihan hölyn pölyjä, mutta ku en kirjota tänne nii usein nii postaukset saattavat venya pikkasen.
Mutta nyt pitkän päivän pästä päätän mennä tv:een äärelle!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti