9.2.2013

my daily MAKEUP

Jotenki mä jo pitkään oon halunnu tehä meikkipostauksen, mut siitä ei siten kuitenkaan ole tullut mitään. Mut nyt mä taas ajattelin, ja oikeastaan sain inspiraatiota Alkkulta (http://alexaa.devote.se/) kun hän teki meikkipostauksen. Joten, just join the ride!
1. Aloitan levittämällä sormilla Lórealin NudeMagic BB-voidetta koko naamalle ja myöskin vähän kaulaan ettei mitään vahvoja rajoja jää kasvoille. Jos tarpeellista tasoita voiteen meikkivoideharjalla.

2. Sitten tärkein osa minulle. Silmäpussit. Niille käytän Myebellinen FITme peitepuikkoa, joka peittää oikeasti kaiken. Levitän sitä siis runsaasti silmien alle, ja jos tarpeelisiin finneihin tai epäpuhtauksiin. Hehhe vitsi toi kuulosti älllöltä :D
Mun väri on 15.

3. Sitten otan pienellä puuteriharjalla Sephoran aurinkopuuteria. Pistän sitä poskien alle, nenän reunoihin ja sivuotsaan. Sillä saan enemmän rajatut kasvot. Öö mä en nyt ihan tiedä miten ton selittäis mut ihs:)

4. Jos tekee mieli pistän Lórealin poskipunaa.

5. Sitten taivutan(joskus) ripset HMän ripsentaivuttajalla ja lisään Sephoran ripsarii.

6. Todella tärkeä ele on kulmakarvat, jotka piirrän HMän kulmakynällä, koja toimii ihan superhyvin!

Siinä mun jokapäivänen meikki on, jonka tekemiseen kestää noin 5-10min. Joskus vaikka juhliin pistän luomiväriä tai jotain kivaa. Yläpuolella on myös harjat mitä käytän. Jotkut HMästä, Ginasta, TheBodyShopista ja suurimman osan olen tilannut nettikaupasta lightinthebox.com , joka on tosi hyvä ja luotettava nettikauppa. 

Käykää ihmeessä myös katsomassa Alkkun meikkitutorialii.

Täniseksi päiväksi mulla ei oo mitää eirityisiä suunitelmia. Meen koht ostamaan uusia hiihtokamppeita pappan kanssa, ja sit tapaan ehkä fannin.
pusseli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti