3.1.2013

new shoes

Jee! Tänään oli ihan huippu päivä. Nukuin oikein pitkään ja sitten menin kaupungille hoitamaan muutaman asian Alkkun kanssa. Sain itselleni ostetuua jonkunlaiset korkokenkä-nilkkurit HMmästä vain 30€. Niillä on niin helppo kävellä, ja myös ihan sika mukavat! Ne tulevat näkymään mun päälllä todella usein. Ja koska ne ei oo oikeeta nahkaa niin ne kestää sadetta joka on tosi bueno sitä ajatellen että lumet ovat jo alkaneetkin sulamaan jan ulkona sataa jo paljon ja usein.
Meillä kotonakin on jo pakattu pois kaikki joulukoristeet, eli meidän perhe kutsuu kevään syvällisesti aikaisin tänä vuonna.
Kokeilin myös pari päivää sitten shortseja ja kaikenlaisia kesäoutfitteja ja sain niin paljon inspiraatiota bloggaamaan outfit postauksia niillä vaatteilla.
Mut nyt mulla alko normaalin rytmin takas saaminen koska meillä alkaa koulut 3. päivän päästä, ja mä oon tyyli joka päivä mennyt nukkumaan kolmelta ja herännyt vast joskus yhdeltä. Mut toisaalta kiva taas että koulut alkaa ja kerkee nähdä kaikki muut kaverit joita ei joululomalla ehtinyt tavata.
Mut nyt täst tekstistä tulee tosi pitkä ja mäö meen kattoon MTVtä, bye bye!

toi kumilanka jäi tohon, hehhe :D
 
tossa on kuva mun Joulumekosta
BBvoide- toi on niin ihana! mä pistin sitä tänään ja suosittelen sitä kaikille 
eilen w/ Cessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti