2.1.2013

020113


Uusi vuosi oli todella kiva! Olin ulkona juhlimassa kavereitten kanssa ja tutustuimme myös uusiin ihmisiin. Ikävä kyllä olen kai puoliksi vilustunut kun juoksimme ulkona sateessa. mutta thats life.
Mun mielestä on tosi kivaa että vaikka mä en esimerkiksi postannut eilen niin oli ylättävän monta katselua :D samaa tahtia vain!

Tänään toistaiseksi heräsin puoli 1 ja menin kaupungille Cessin kanssa! Ihana ilma!! Oltiin mollemmat ihan fibous et kevät on alkanut. Haha ei ihan mut tänään oli ihan niiku kevään alku. Lumet sulaa ja ilmakin lämpenee. Sillon iski flashback ja tajus miten ikävä oli kesää. Niin sen kunniaksi pistin pari kuvaa kesästä Espaniassa, ja Cessin maala. 
Asiasta toiseen niin meillä oli tosi kivaa yhdessä, ja myöhemmin sofia tuli mukaan.
Ostin itselleni vihdoin viimein BB-voiteen (15.90€) jota olen haaveillut todella pitkään, sillä niin monet ovat ainakin kehunneet sitä Lorealin nude magic:iä. Toivottavasti se toimii minullekkin.
Mä en nyt enään tiedä mitä kirjottaisin, joten..
pus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti