29.11.2012

snow

 

Mä en ihan tiiä miten mun pitäisi reagoida. Pitäiskö mun olla iloinen, surullinen tai vihainen, sillä niinkuin varmasti monet teistä tietää niin tänään satoi lunta. Tietenkin se on ihanaa ja saa vähän joulutunnelmaa... mutta ku lumi tarkottaa sitä että tulee kylmä, ja eikä voi ihan pukeutua miten vaan. Mutta mä en halua olla pessimistinen nii mä päätin ottaa lumen positiivisesti aloittamalla uusien kenkien ostamisella. Eli mä menin kaupungille Livin kanssa ja (oikeastaan ostin jo uudet kengät, mutta aion palauttaa ne ku ne ei oo aitoo nahkaa) ja sitten sen jälkeen pariks tunniks hänelle.

Oooi, ihanaa ku aleksanterin kaduille on tullut ne jouluvalot ja stockalle jouluikkunat y.m. <3 Haha, tulee ihan joulufiilis. Kohta pitääkin juosta ostamaan joululahjat ja kalenteri kin on vielä ostamatta. Nyt sen taas tajuaa miten kiirrellistä jouluaika on :'D

Ihan nopeesti veilä niin anteeks et mä oon aika surkee bloggaamaan, mut ku mul ei oo ollut mitään fiilistä mennä ottamaan "kunnollisia kuvia" nii saatte tyytyä iPhone kuviin.
pus-Kicky

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti