6.11.2012

SKRIBAMÖTE

Eli siis ihan nopeesti niin meillä kai tänään alkaa nää ripari kokoukset. Iha jees ku tietää et sit kesällä pääsee Lekikseen mut oikeesti, mitä ne meille siel kirkossa niinku 2h höpöttää?
Mut aisasta toiseen mä en enään jaksa valittaa. Siis tänään sato ihan hirveesti lunta, tai oikeestaan loskaa, miten sen nyt oikestaa ottaa. Mut ikäväkyllä se suli aina heti maahan.
Mutta mitäs kuulumisia mulla nyt on. Huomenna saksan koe, joka sinäänsä ei o hirvee stressi mulle ku mä hän asuin saksassa noin 5-6 vuotta pienempänä, niin mä aika sulavasti vielä osaan puhua saksaa.
so wish me luck! 
-Kicky-

Mä oon ihan unohtanút "re-link:aa" alkkun blogin ku se vaihto sen blogi nimen, nii there you go. http://alexaa.devote.se/
Toi blogi on tosi hyvä aktiivisille lukioille jotka osaavat lukea ruotsia :)
Mut hei nyt mulle tulee pikkasen kiire niin moimoi!

haha jess mun kasvot! mut mä haluun aina pistää kuvii mun postauksii nii tos on pikkasen vanhempi kuva (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti