20.11.2012

♥ bath ♥


Ohhh! Kyllä oli ihanaa!  Otin pari tällaista pakollista "kylpy kynttilöillä" kuvaa ja nautin sitten heti kylvystä. Mä kyllä sillai niiku rauhotun mutta mulle tulee ihaan sairaan kuuma... :D
Mun päivä on ollut tosi rauhallinen. Tulin kotiin koulun jälkeen, katoin leffan, juttelin kavereitten kaa ja harjottelin huomiseen matikan kokeeseen.
...ainiin joo! Niiku varmaam monet teistä tietää niin Rihanna tulee suomeen kesällä. Ja heti ku mä ja fanni saatiin kuulla siitä me suuniteltiin miten me saatais ne liput. Eli meiän piti lähtee maanantai aamuna kl.7 ulos itikseen stockaan päin. Sit me odotettiin siellä melkein 2tuntia ja sit me ostettiin ne liput ja me saatin ne. Siis omg mä oon niin ilonen!!! En ees vois kuvailla sanoilla kuinka paljon mä odotan tätä!

-Kicky-
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti